W stolicy Irlandii Północnej działalność rozpoczął Moxy Belfast City – setny hotel tej marki w regionie EMEA. To ważny etap w historii sieci, która od swojego debiutu w 2014 roku w Mediolanie systematycznie poszerza ofertę i przyciąga nową generację podróżnych.
Moxy, należąca do portfela ponad 30 marek Marriott Bonvoy, wyróżnia się koncepcją łączącą industrialny design z energiczną obsługą i przestrzeniami wspólnymi, które zachęcają do integracji. Charakterystyczna dla niej jest także umiejętność wplatania lokalnych akcentów w wystrój i atmosferę poszczególnych obiektów, przy jednoczesnym zachowaniu spójnej tożsamości.
Sieć obecna jest już w 18 krajach Europy, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, gdzie działa ponad 100 hoteli, co odpowiada około 60 procentom jej globalnego portfolio. W ostatnich latach Moxy rozszerzyło działalność m.in. na Hiszpanię, Luksemburg i Turcję. Do grona lokalizacji dołączyły też obiekty w Warszawie, Nicei, Weronie, Pompejach czy niemieckim Kupferzell Hohenlohe.
W planach na najbliższe miesiące są kolejne inwestycje. Do końca 2025 roku mają powstać m.in. Moxy Alfragide Lisboa w Portugalii, Moxy Dublin Docklands w Irlandii, Moxy London Piccadilly Circus w Wielkiej Brytanii oraz Moxy Paris La Villette we Francji.
Polska również odgrywa ważną rolę w strategii marki. Nad Wisłą działa już pięć hoteli Moxy. W Warszawie (Praga i City), Szczecinie, Poznaniu i Katowicach. Największy z nich, Moxy Warsaw City, otwarty wiosną, dysponuje 256 pokojami i zlokalizowany jest w rozwijającej się dzielnicy biznesowej stolicy.