Po zakończonej modernizacji centrum zajmuje około 94 100 m² powierzchni najmu i mieści 180 lokali, w tym ponad 30 nowych sklepów i punktów gastronomicznych. Jak podkreśla Jakub Skwarlo, dyrektor operacyjny na Europę Środkową w Unibail-Rodamco-Westfield, zmiana ta symbolizuje połączenie historii pierwszego nowoczesnego centrum handlowego w Czechach z globalnym standardem marki Westfield.
Rozbudowana część obiektu o powierzchni 9 100 m² wprowadza świeżą ofertę modową i rozrywkową. Wśród nowych najemców znalazł się JD Sports, który po raz pierwszy otworzył salon w praskim centrum handlowym. Swoje miejsce znalazły również marki z portfolio LPP Group – Reserved, Sinsay, House, Mohito i Cropp (dwa ostatnie zadebiutują wiosną 2026 r.).

Miłośnicy literatury mogą odwiedzić księgarnię Knihy Dobrovský, zaprojektowaną z myślą o komforcie czytelników, natomiast Xiaomi prezentuje szeroką ofertę nowoczesnej elektroniki użytkowej. Nowi i odświeżeni najemcy uzupełniają dotychczasową ofertę centrum, obejmującą m.in. Peek & Cloppenburg, H&M, Nike, Decathlon, Sephora, Douglas oraz sieci spożywcze i drogeryjne Globus, dm i Rossmann.
Największą nowością jest Dining Plaza, czyli całkowicie przeprojektowana strefa gastronomiczna. Zamiast tradycyjnego food courtu powstała przestrzeń łącząca restauracje z obsługą kelnerską, dwupoziomowe układy i nowatorskie koncepcje – jak zrobotyzowany lokal iFood. Goście mogą spróbować potraw z całego świata, odwiedzając m.in. Popeyes, Dean & David, Banh-mi-ba, Musakkę, Tom’s Burgera, Burger Kinga czy Sakura’s Running Sushi.
Nową odsłonę zyskały również popularne marki gastronomiczne – McDonald’s, Costa Coffee i Ovocný Světozor wprowadziły odświeżone formaty lokali.
Modernizacja objęła także strefę rozrywki. CineStar otworzył pierwsze w Czechach kino Gold Class – trzy kameralne sale z rozkładanymi fotelami, prywatnym salonem, barem i ofertą gastronomiczną. Każda z sal mieści zaledwie 30 osób, oferując widzom bardziej ekskluzywne doświadczenia filmowe.
Nową przestrzeń otrzymało również Form Factory Fitness, które zostało zaprojektowane z myślą o podniesieniu komfortu użytkowników i dostosowane do najnowszych standardów branży.
Rozbudowa Westfield Černý Most została przeprowadzona zgodnie z polityką „Better Places” grupy URW, promującą zrównoważone budownictwo i odpowiedzialność środowiskową. W nowej części zastosowano beton niskoemisyjny, a część materiałów z poprzedniej konstrukcji została ponownie wykorzystana. Strefa gastronomiczna funkcjonuje w oparciu o porcelanową zastawę i selektywną zbiórkę bioodpadów.
Na terenie centrum pojawiły się również ule pszczele, budki dla nietoperzy, panele słoneczne i system inteligentnego zarządzania odpadami. Obiekt stara się o uzyskanie certyfikatu BREEAM „Excellent”, potwierdzającego wysoki poziom ekologicznych rozwiązań.
Po rozbudowie Westfield Černý Most dołącza do grona ponad 40 flagowych obiektów Westfield w Europie i Stanach Zjednoczonych.