Za 3,65 mld dolarów poprawią przepustowość linii kolejowej w Brisbane

Międzynarodowy zespół złożony z firm Zespół Acciona i Cimic wygrał przetarg na projekt i prace przedwykonawcze w ramach wartego 3,65 mld dolarów programu poprawy przepustowości linii kolejowej w południowym obszarze metropolitalnym Brisbane.
Cimic

Międzynarodowy zespół złożony z firm Acciona, SMEC, WSP oraz spółek zależnych Cimic – CPB Contractors i UGL – wygrał przetarg na projekt i prace przedwykonawcze w ramach wartego 3,65 mld dolarów programu poprawy przepustowości linii kolejowej w południowym obszarze metropolitalnym Brisbane.

Finansowany w równym stopniu przez rządy federalny i Queensland, projekt „Logan and Gold Coast Faster Rail” ma na celu odblokowanie 20-kilometrowego wąskiego gardła między Kuraby i Beenleigh, gdzie pociągi dzielą jeden tor w każdym kierunku, co oznacza, że lokalne pociągi zatrzymujące się muszą zjeżdżać na bok dla pociągów ekspresowych Gold Coast.

„ActivUs Alliance” opracuje sposób na rozbudowę korytarza Kuraby-Beenleigh z dwóch torów do czterech, modernizację dziewięciu stacji podmiejskich, usunięcie pięciu przejazdów kolejowych i modernizację sygnalizacji, aby pociągi poruszały się szybciej lokalnie i między Brisbane a miastem Gold Coast.

Projekt ma zostać ukończony przed Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi w Brisbane w 2032 roku.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *